Snurrig dag

Jösses vilken rörig dag det här blev!

Olika tider att passa på vc och USiL....ungarna började och slutade på olika tider.
Fixa lunch till sambon.
Handla till sonen.
Hämta barnbarnet hos dagmamman(=mysigt, inte rörigt)
Fixa mat och så lämna hem snuttan.

Däremellan fixa med en massa mail och telefonsamtal som tar så mycket ork och tid i onödan!
Strul inför konserten på fredag. Och allt för att folk inte lyssnar...eller gör som jag säger...inte ens som dom själva säger. GAAAHHHHHH!!! Karlar säger jag bara

Hoppas allt löser sig smidigt nu...inte många dar kvar, och då behöver jag få informera styrelsen också
Ifall nåt skulle dyka upp på kpnsertdagen så vi kan hjälpas åt att lösa det.
Tänk va kul det skulle va att bara få ägna sig och åt övning och att få sjunga och ha kul!
Ett snabbt avhopp vid årsmötet för min del tack. ALDRIG mer tänker jag engagera mig och lägga ner hela min själ i en massa ogjort jobb.

Nu ska jag äta lasagne och öva stämmor tills familjen gråter haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0