Svettig och glad

Så där som man oftast är när man är hemkommen från linedance

Uppvisningen gick jättebra, förutom att vi höll på att halka på rumpan allihop hahaha
Sååå vansinnigt halt golv har jag aldrig varit med om.

Workshopen gick också toppen, det var massor av glada dansvilliga människor som studsade runt
Några ville inte sluta så dom bad om lite privatundervisning efteråt hahaha
Vi i gruppen kunde ju inte låta bli att dansa lite när det blev en bra låt så klart, och vips var det några festdeltagare som kom upp och hängde på. Så himla kul!

Kvällen började dock med att vi fick ta för oss av barbequebuffén
Ojojoj så mycket god mat!!
Inte lätt att dansa efter det hahaha

Nu ska jag varva ner en stund innan jag hoppar i duschen. Ska hämta hem dottern från kompis innan jag får nanna kudden

Blir lite sovmorron i alla fall, sen väntar pysseldag med dansgänget. Och då kan precis vad som helst hända

Kommentarer
Postat av: carrrrrrro

eh, driver den här tjejen som har skrivit detta inlägg eller? hahah ofta det finns nå fint i hennes röst. stört :S



http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6004756

2008-12-05 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0