Upplevelse

Ja jösses vilken upplevelse!!! En storsamling på ett sk "homeparty"
Så nära väckelsemöte man kan komma tror jag hahahaha

Den ledande konsulenten för Partylite var här från Gotland och talade om företaget och dess produkter så man nästan blev frälst på kuppen hahahaha





Men det var en trevlig tillställning trots allt, men väldigt rörig!! Jag föredrar trots allt den lite mindre intima visningen i hemmamiljö.

Hela matsalen i stans största gymnasíeskola var fullproppad med folk,
Fast jag hade ju inte så många gäster
Så jag fick ingenting att handla för denna gång.....och inte så stor chans att vinna i det stora lotteriet som är i januari. Ju fler gäster desto bättre chans.

Men jag fick lussebulle och pepparkaka
Och alla fick varsin julklapp...ett paket med teljus(partylites värmeljus typ) i doften kanelstång
Och så tog vi lite lotter.....och Kicka och jag vann två paket var.



Hon öppnade sina på plats.
Men jag ska spara mina till julafton eftersom jag inte får några julklappar så har jag ju i alla fall två i år

Nu ska jag se Wallander....och softa lite....om hjärnan vill alltså....för därinne är det just nu fullt kaos av rock recover, shuffle, pivot och lite annat smått och gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0