Vad är det för dag?!

Nu börjar det bli lite snurrigt i boetten kan jag säga. Vet knappt vad det är för dag längre hahaha

Ryggen har ballat ur totalt. Fick stå och äta i går kväll. Sen låg jag på soffan tills det var dax för bingen.
Men annars mår jag bättre
Jag har alltid gillat Göteborg och dess invånare och inte behöver jag bli besviken den här gången heller på dom!

Vilka trevliga ungdomar jag har i huset!!!!!

Märker knappt att dom är här. Tar inte för givet att dom ska få nåt att äta, utan är såååå tacksamma.
Plockar undan efter sig och ställer in i diskmaskinen.
En väldig skillnad på andra "lanare" jag haft här genom åren.
Dom får stanna precis hur länge dom vill och får gärna komma tillbaka

Nu ska jag försöka komma ur morronrocken så jag inte skrämmer ihjäl folk.
Fast dom har nog redan börjat undra vart dom hamnat hahaha

Sen väntar besök hos svärmor.
Efter det träder nog lugnet in igen ....troligtvis

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Läs gärna min konsblogg där jag lägger upp porträtt av kändisar m.m. Kommer att komma tävlingar efter nyår. Kolla även in min hemsida www.emmadammdrawings.se.

Kramar

2008-12-28 @ 13:44:27
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Klart att ungdomarna sköter sig hos er! Blir man trevligt bemött så blir man trevlig tillbaka...

JA jag vill jätte gärna träffas någon dag!

Kramis

2008-12-28 @ 13:49:31
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0