Värme och massage - NU!

Fasen vad min rygg gillar mig....NOT!
Har inte ens kunnat köra bil idag...hade full sjå bara att komma in i bilens passagerarsäte...satt där och ojade mig för varje litet guppel
Fick stå och fika hos svärmor....hittade inget läge jag kunde sitta på. Provade flera stolar men ingen passade mig...

Vi fick en slant av svärmor som vi i ett familjeråd bestämde slösa bort på varsin kebab.
Tog med alla barn....och göteborgskillarna fick ta sin bil för det bidde liksom fullt....så for vi iväg till Rodis grill
Så då slapp jag ett moment idag...matlagningen.

Jag skulle behöva en lång proffisionell massage!! Jag spänner mig så mycket när jag har ont och så är man inne i en ond cirkel som inte går att ta sig ur utan hjälp. Shit!
Nerverna ligger liksom utanpå skinnet.

Jag är ledsen men som jag mått nu så har jag bara inte kunnat ta mig för att fira jul med barnbarnet.
Vill ju känna mig lite engagerad när vi träffas trots allt. Hoppas på tisdag!!!
Men det gör mig så otroligt ledsen att göra andra ledsna. Fy fasen ....ibland suger livet verkligen!
När man ska snåla in på precis allt för att överleva....tex mobilsamtal...och man inte har pengar på kontantkortet så man kan ringa...hur ska man då kunna hålla kontakt? Ibland är inte livet så enkelt som man skulle vilja.
Näe, idag är en ledsendag igen....mycket runtomkring som tar sista kraften som värken lämnat kvar.
Hoppas samla på mig lite ny inför morrondan...hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0