Vilken händelserik dag!

Jag hämtade min mamma och stora sonen för att åka och fira min systerdotter som fyllde 20 år.



Massor av gott fika, kunde ju inte låta bli trots magproblem
Men gott var det , och trevligt hade vi.

Hann ju tom lite babymys också


(min mamma med brorsdotterns son Pontus)

Sen skjutsade vi hem mamma, åkte hem och började laga lite mat.
Medan den var i ugnen spelade jag och barnen kort....plump blev det, Oj vad länge sen det var....snacka om ringrostig.
Men jag vann

Det var dansjulfest i vår lokal men vi hade inte pengar så vi kunde gå.
Men jag hade fixat med julklapp till vår instruktör som Mariann skulle hämtat men glömde, så Kicka och jag åkte ner med den.
Fick då erbjudande av snälla människor att få hjälp med betalning
Så vi åkte hem efter dansskorna och så blev det danskväll trots allt!!!

Nu ska jag se på film med familjen....och äta en apelsin, det blev jag sugen på nu efter allt dansande.

Tänk vilken trevlig Lucia det blev trots allt. Tack alla härliga människor för allt trevligt sällskap idag och allar mysiga kramar jag fått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0