Vilken skitdag

Är klädd i mysbyxor, t-shirt, dubbla fleecetröjor, strumpor och tofflor...legat nerbäddad i soffan med plädar och täcken och frusit som en galning.
Vilat och sovit hela dan. Om än konstigt
Druckit vatten i alla fall.

Familjen har fått sköta sig själva idag. Och tänk, dom har överlevt

Nu känner jag mig piggare i huvudet, så det lär nog bli svårt att sova inatt.
Måste va piggare i morron.
Huset invaderas då av ungdomar från Göteborg, kompisar till sonen som ska bo här några dar.
Och lite annat som jag måste pyssla med som jag skulle fått gjort idag....
Jaja...imorron är en annan dag

Kommentarer
Postat av: I-L

Hoppas att du mår bättre i dag vännen!

Kram

2008-12-27 @ 11:12:45
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0