Allsång!

WOW säger jag bara!
Vilken allsångskväll det blev!
Jag kunde sjunga med i alla låtar
Vad det nu säger om mig
Att hänga med i allt från norsk schlager, dansband, amanda jensen, och gammelrockarna....och sen Brolle
När han klämmer i med Amacing grace är det inte långt ifrån att man blir frälst

Jag tyckte det var årets bästa omgång i alla fall.....och alla här hemma med mig.
Även om ungarna tittade lite konstigt på mig när jag klämde i även på "deras" låtar.

Det där med Amarula tree låter ju inte så dumt.....jag skulle kunna tänka mig att ha en hel liten botanisk trädgård med lite allt möjligt....Teqila rose bush.....Bacardi raspberry plant....ja ni hänger med va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0