Äntligen husmanskost!

Så mycket grillat och sallad och tjafs som jag ätit ett tag vet jag inte när jag gjorde senast.
Men idag fick jag äntligen potatis, sås, helstekt fläskhare, kantareller, kokta morötter/bönor/vlomkål och saltgurka. Svart vinbärs gelé till också MUUUUMS!!!!

Hämtade hem mamma så hon fick lite i magen också och hon sa precis likadant som mig hahahha

Träffade på ett par gamla bekanta idag. Föräldrar till en klasskompis till min dotter. Dom gick i skolan ihop på låg/mellanstadiet. Sen flyttade dom .Länge sen vi sågs. Men dom är såååå roliga, fick mig veckans garv kan jag säga. Skrattade så jag fick ont i magen.

Fått så fina komplimanger också idag....två stycken
Den ena var från paret jag nyss nämnde....dom tyckte jag har hållt mig så fräsch sen vi sågs sist att det inte kan ha gått en dag HAHAHAHHA

Sen var det en äldre snipig dam som var oförskämd mot dottern på hennes loppis.
Jag la mig i och sa att hon inte behövde gå och kommentera saker utan det var bättre för alla om hon lämnade "garaget".
Och vad har du för relation till tösen?
MAMMA!
Åhhhh det kunde jag aldrig tro, det ser du för ung ut för att vara. HAHAHAHAHA
Paff verkade hon bli i alla fall för hon bad om ursäkt och gick därifrån.

Efter att vi ätit och skjutsat hem mammaoch sonen så åkte Kicka, Emma(sonens flickvän) och jag till IKANO och drog omkring.
Kicka gjorde värsta fynden!!
Ett par skitsnygga vita jeans i tajt modell som gjorde att hon såg smalare ut....trots att vitt förstorar!
Två röda jackor, den ena vind/regn, den andra lite fodrad
200:- gav hon för allt detta !!!!!!!!!!!!!

Nu är jag riktigt avis...ska trösta mig med att titta på Ghost Whisperer som börjar...... AHHHHH HAR BÖRJAT!!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Terese

Vad tycker du om låten (http://fjolligt.blogg.se/2008/july/all-time-low-six-feet-under-the-stars.html)?

Lämna gärna en kommentar, :)

Kram.

2008-07-17 @ 21:18:21
URL: http://fjolligt.blogg.se/
Postat av: Natthakan

Ha en trevligt kväll!

2008-07-17 @ 21:40:53
URL: http://natthakans.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Oj får nog komma och sätta mig där hos Kicka och KANSKE få en komplimang eller två;)

Den snipiga kärringen skulle du kunnat ha dängt bakmaskinen på som står här och väntar på att få komma till Kickas loppis;) Vi har städat ur inne förrådet idag och jag har samlat lite grjjor till henne....

KRAAAAM!

2008-07-18 @ 22:42:33
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: kicka

BLÄÄÄ för den maten...

o tessan hoppas jag kommer snart men inte i morrn för då e ja knappt där... men du (tessan) ska få kaffe i allafall!

kram på dig mammsen

2008-07-18 @ 23:54:32
Postat av: Gittan

Kicka min lilla gullesnutta:

Du behöver ju faktiskt inte äta den äckliga maten:)



Tessan: Du kanske får möjlighet att kasta nåt på nån snipa om du sitter och väntar på komplimanger, för såna kommer dagligen hahaha



KRAAAAM på dig vännen!

2008-07-19 @ 11:24:47
URL: http://gittzyh.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilken tur att du skrev lite idag, blev nästan lite orolig eftersom du inte varit här.....Konstigt vad snabbt man vänjer sig vid att läsa vissa bloggar varje dag,hihi

Ha en riktigt trevlig helg!

2008-07-19 @ 14:12:43
URL: http://heleneedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0