Är jag en regnbågskvinna?

Nuuu är jag förvirrad...igen
Den här årliga Pridetjofresen sätter griller i huvudet på mig!

Det här kommer bli rörigt värre....redo??? Ok, här kommer det......

Jag VET att jag är hetero, dras inte till samma kön....men jag trivs väldigt bra i sällskap med gaykillar.....
Jag har haft jobbarkompisar som är gay, släktingar som är gay, kompisar som är gay.
Vet inte riktigt vad det är som gör att jag dras till dom.....visst, man kan prata om precis allt, men dom skvallarar inte som vissa tjejkompisar, dom pratar inte skit bakom ryggen som vissa andra "vänner",
Ställer alltid upp ....

Vi har såååå väldans roligt ihop när vi festar ....vi kan skratta och gråta ihop.
Alla gaykillar jag känner är så himla fräsha.....vårdar både sitt yttre och inre. Propra, snygga, välklädda karlar helt enkelt.

Flera "kändisar" som jag dragits till för deras rösters skull....har sen visat sig vara...gay
Kan väl avslöja att jag tom känt mig attraherad av vissa gaykillar....tänkt att OOOOM jag skulle va kille så....eller om inte han var bög så....hahahaha

Jag gillar gala, glitter och glamor....inte alla, men nästan alla transor är gay....och dom är väl allt detta om nån är det?!

Jag gillar färger....allt efter humör.....
Jag gillar rengbågen...tycker den är vansinnigt vacker....
Och just detta är ju Pridefärgerna!

Läste någonstans att jag faktiskt inte är ensam om detta fenomen...känns rätt skönt ändå
Tjejer som gillar bögar kallas "faghag"
Vilket ord va?!

Ju mera jag vänder och vrider...tänker och funderar så är det nog just det jag är trots allt...
En "faghag"....eller som jag hellre uttycker mig...en "regnbågskvinna"

Kommentarer
Postat av: Helene

Filmen var underbar,den måste du se. Regnbågskvinna låter ju lite bättre tycker jag.

2008-07-29 @ 23:26:38
URL: http://heleneedman.blogg.se/
Postat av: Challe

Haha, du skulle bara veta vilka det är som snacka mest skit^^

Inte är det då de straighta människorna!

På torsdag drar jag upp till Stockholm för att INTE gå på Pride utan för att träffa massa kompisar som då är på ett och samma ställe :D

2008-07-30 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0