Är ni släkt eller?!

Den frågan har kommit upp många gånger under kvällens lopp
Min bror och jag är tydligen mer lika än vad både vi och våra sambos har märkt hahaha

En hiiiimla trevlig kväll har vi haft i alla fall.
Med mycket god mat!!




Jag har hört talas om svampar man kan röka för att göra livet lite extra glatt....men tänk jag har aldrig hört talas att man kan bli så glad av champinjoner fyllda med brieost som får bli varma på grillen!!!


Ny förälskelse ...svamparna alltså

Jag fick krusbär så jag kan göra kräm MUMS och sockerärtor MUMS...sitter just nu och tuggar såna för fullt
Dom som blev över ....som jag inte la i salladen.

Idag har jag skött försäljningen i Kickas garage. Samtidigt som jag var barnvakt till Lillemors son ....Lillemor som åkte med Kicka till "världens ände" för att hämta grejer till loppisen.
Har haft sällskap av snälla Krister som också fick upp lite flera hyllor i garaget. Jättetack för allt ni gör!!
Pälsbollarna var också på plats naturligtvis Ibland skrämde dom bort kunderna....hihihihi dom som är så snälla.
Men jag lyckades få in en bra dagskassa till stumpan. Hon var nöjd i alla fall. Tur att man kan göra nåt vettigt! Sällan man gör det i tonåringars ögon....

Idag för 22 år sedan träffades jag och sambon
Inget vi firar eller så men det brukar bli en tanke bakåt i tiden....

Nu har jag fixat en matburk till mamma som jag ska försöka hinna lämna i morron.
Pappa behöver också ses till....och så är vi bjudna till Peters chef med fru. Spännande!

Just det...dagens fynd från Kickas garage...till samlingen...



Nu ska jag läsa lite ....tror att den där kexchokladen som tjatar och tjatar i skåpet och vill göra mig sällskap ska få komma ut....så det blir tyst på tjatet sen menar jag. Bara därför!! Tro inget annat!!

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: åh tack:D

2008-07-20 @ 10:11:16
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha visst kan dom där chokladbitarna var för jäkligt "tjatiga" ;) Hade en stor Toblerone i kylen som tjatade och tjatade så jag åt upp den på två dagar så jag skulle slippa lyssna på TJAAAATET!!!



När ni orkar och vill är ni välkommna att hämta grejjor ( dom liksom står i vägen i hallen)bara ring innan!!



Kramis...



Hmmm sen en undran....är rödlök och jordgubbar gott ihop??

2008-07-20 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0