Badväder

På förmiddan låg ett molntäcke över oss här....men solen kom fram lagom tills jag hade en massa ärenden att utföra!!

När det var klart så åkte Kicka, Stoffe och jag med barnbarnet Evelina och hennes mamma Johanna och BADADE!!!! Åhh så skönt det var....för varmt har det varit...och är!!



Det var så roligt att få plaska omkring med snuttan en stund. I vanliga fall är det ju bara jag och Kicka som åker. Det blir ju inte så mycket lek då hihihi....vi bara badar liksom. Oftast

Efter lite mellis och lite mera bad behövde dom åka hem.....
En trött badtjej lunkade till bilen.....



Fick lite hjälp av pappa också...




Jag fixade lite mat och skjutsade på sönerna.

NU ska jag sätta mig på altan med en bok ... ett glas iskall fanta, en bit kladdkaka med grädde (som någon köpt och lagt här hemma, för inte är det jag !)
Men när den ligger i mitt kök i mitt hem....visst måste det betyda att jag får ta en bit?!

Första dan efter "semestern" har varit rätt bra ändå I mina ögon alltså

Kommentarer
Postat av: Tessan

Suck idag har vi inte badat bara pustat och stönat i värmen! Men så söt hon är lilla evelina!

Kramis!

2008-07-28 @ 23:41:13
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: I-L

Vilka mysiga kort:)

Ha en bra dag, hoppas att ni inte smälter bort...

Kram

2008-07-29 @ 08:47:36
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0