Bloggsemester

Det tog jag igår!!!

Kicka och jag åkte iväg på auktion. Som tog hela dan!!!!!!!!!!!!
Trodde inte det var sant när klockan var 17 när vi kom hem!!(var där kl 10)

Då var det bara att sätta igång med maten och sen började jag ränsa ur skafferiet.....och så blev det ett skåp till av bara farten.
Efter det så hade jag så ont så jag grät:(.......armarna lydde mig inte så jag KUNDE inte skriva något här.
Satte mig i soffan med Adde och kollade Allsång på skansen istället. Och Morden i Midsommer.
Det är ju inte mitt favorit program precis, men det är lite sommartradition:)

Halv elva när det var slut blev det lite piller och smörj och sen somnade jag.....vaknade idag 10.30!!!???

Nu ska jag åka och klippa mig:)

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hoppas att klippningen blir lyckad och att du blir nöjd! Ha en bra dag!

2008-07-02 @ 11:54:23
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0