Det blev som det blev....

Jodå, vaknade till solsken!!

Suttit ute och läsa en långstund....utanför snuttans loppis för att hon ville ha lite sällskap.

Men nyss så fullkomligt öppnade sig himlen
Fast det är fortfarande varmt....kan sitta under tak på altan....blir bara så trött av att höra regnets smattrande på taket....kommer av mig i boken och det är nästan så ögonlocken vill åka igen hihihi
Lite mysigt faktiskt.

Ytterligare en väldigt lugn dag ...so far
Nästan lite semester .....ni vet ....ingen klocka på mig så jag har noll koll....ingenting inplanerat....vilar när man är trött/har jäkligt ont....äter när man är hungrig...bara lullar omkring liksom

Nu har det hänt så många gånger de senaste veckorna så det börjar nästan kännas lite konstigt



WOW NU ÅSKAR DET HÄR!!!!!!
Då ska jag gå ut och sätta mig igen....det är sååå mysigt

Kommentarer
Postat av: Ida

Typiskt sverigeväder!

Men det är rätt mysigt att lyssna på åskan :)

2008-07-12 @ 15:48:16
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jaså ja då har du och min mamma nånting gemensamt då kanske :o)

2008-07-12 @ 23:53:09
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tror det är bra för folk att läsa hur det ligger till också får dom tänka till lite.

För det verkar vara många som tror att många unga föräldrar planerat och dittan och dattan att få barn, men den större delen av de unga föräldrarna tror jag inte tänkte lika mkt på skydd som man gör när man blir äldre faktiskt.

2008-07-12 @ 23:57:32
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0