Det sägs att ovan molnen....


"Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen,
men det kan va svårt att tro när man inte ser den..."

Hmmm fin sång....och jo visst kan det va svårt att tro....på allt möjligt....

MEN - solen tittade fram lite idag trots att regnet vräkt ner större delen av dan
Tur det....orkar ju inte skina själv hur länge som helst!

Var hos mamma och pratade en stund på eftermiddan....det är inte mycket go i henne just nu.
Bara går och väntar på sina undersöknings resultat och hoppas att hon ska få ny medicin....

Sen åkte vi och handlade lite, jag och Kicka.
Åkte hem och tände grillen....gjorde ett STORT salladsfat till det grillade köttet med : isbergssallad, gurka, tomat, paprika, rödlök, fetaost, två sorters melon, jordgubbar och druvor....åhhh så fantastiskt gott det blev....lite olivolja, flingsalt och grov svartpeppar på.
Idag blev det endast cocacola som dryck....har blivit vin två helger i rad nu ju....


Jag har sån tur så jag fick leda sjuksyster idag igen
Sonen hade fått inflammation i en tumme...massor av var....klämma...spritomslag på!! Klart!
När han visade mig och jag gnuggade händerna och utbrast YIPPIE...då sa han att han blev rädd för mig HAHAHAHAHA

Nu ska vi ha en myskväll....tränga ihop oss hela familjen med katter, flickvänner och allt vad det är....i soffan och titta på film

Tror nog det blir lite popcorn också....

I morron är det lördag....känns som det blir en bra dag...ska bli kul att se om jag kan lita på magkänslan...
fråga mig inte varför, det bara känns så....
Kanske solen skiner lite mera i morron? Kanske händer något spännande? Kanhända kommer en överraskning?
Den som lever får se....

Goodnight sweetheart, well it´s time to go.....


Kommentarer
Postat av: carro

jag har just nu 3 tävlingar på min blogg, där du kan vinna armband, solglasögon eller presentkort, kika gärna in :)



och ursäkta om du tar illa upp av reklamen!

2008-07-11 @ 22:07:57
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: emelie

Sååå fin! :)

2008-07-11 @ 22:08:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!

Allt väl?

Ursäkta för reklamen men har en bloggdesign till utlottning om du är intresserad.!

2008-07-11 @ 22:09:07
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0