Finbesök!


Idag kom överraskningen jag väntat på!!!
För nåt har jag ju väntat på....

På förmiddagen kom helt plötsligt min bror och svägerska på besök!!!!
Vi har inte haft så mycket kontakt på ett tag, så det var extra roligt att prata lite.
Och fika lite....och gulla med kattungen dom hade med sig. Jösses så söt!
Lite norsk skogskatt....lurvig och lockig om vartannat....13 veckor gammal.
Ni hajar va?

Vi bestämde att vi skulle ha lite grillkalas nån kväll....himla trevligt ska det bli.

Dom gjorde ett litet besök i Kickas garage och fyndade hahahaha
Eller lämnade bidrag hur man nu vill tolka det

Sen har jag haft fullt upp även idag med att hjälpa till att få in saker som lämnas....tänk vad snälla människor det finns

Nu kurrar det i lilla magen....lilla och lilla men.....om det inte blev kvarglömt nån kisse här så är det hungern som låter ialla falll
Ska bege mig för att hämta hem sonen som har värk i en fot....vill ha lite empati och ompyssling...och mat hahaha
Har inte ens bestämt än vad det blir.....

Kom på att jag fått en överraskning till ...igår.....hos mamma hade min svåger lämnat en burk god honung till mig. Tack snälla M....jag blev jätteglad!

Jag har köpt en sak på Kickas loppis idag (tro inte att man får nånting gratis här inte!)
Jag samlar på änglar och hon fick in en SUPERFUL klump som skulle vara en ängel....helt klart stod det "Gittan" i pannan på den hahahha Älskar udda grejer....vem har sagt att en ängel måste vara smal och vacker ?
Jag bara undrar?!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul med sådant finbesök!!

2008-07-16 @ 17:10:34
URL: http://junitjejen.se
Postat av: lotta

ha ha den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge eller ,de trodde du inte va ha ha

2008-07-16 @ 21:41:05
Postat av: lotta

2008-07-16 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0