Ingen Åskar i dag heller...

I flera dar nu har jag väntat på beösk av Åskar....men näpp....
Åkte till mamma förut....där regnade det Knappt en mil från mig.
Men hemma hos mig var det lika snustorrt när jag kom hem som när jag åkte.
"Solen lyser även på liten stuga, och den är röd och vit och gjord för mig"

Varmt, svettigt, fuktigt.....ännu en sån dag. Även om det blev lite molnigt på eftermiddagen och det gjorde iiiingenting kan jag säga.
Då fick jag ork till att torka köksgolvet....

Åt regnbågslax till middag idag...köpt sådan. Ingen sån sabla fisk vill ju nappa på våra spön
Dottern är iväg och fiskar nu...inte troligt att hon kommer hem med nån fångst idag heller.

Skulle köpa en sak till sonen förut....av en slump sprang jag på en likadan jacka som dottern köpte förra veckan....i MIN storlek! Typ vind/regnjacka i lite längre modell....röd och grann.....50:-
Kan bli bra höst/vår....innan det blir för kallt/varmt

Nu ska jag bänka mig på altan med min bok.....mmmm nice

Tycker ni jag låter korthuggen idag?
Liiite sliten bara.....jag kommer igen....be so sure


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0