Jag har bara regn hos mig.....

Som Orup sjöng...
Fast idag är det rätt skönt att det regnar. Det har varit så kvavt några dagar nu, behöver friskas upp lite.
Det regnade igår också till och från men var sååå varmt och kladdigt.

Första kvällen vi satt ute riktigt sent. Vi kände inte av myggen så mycket,därför gick det bra.
Hade våra "dagbarn" samt "inneboende" på mat hihihi
Gjorde både tacos samt grillade....potatissallad, klyftpotatis, stort grönsaksfat, diper och nachos.
Och så tog jag fram bag-in-boxen med rött vin som jag fick i december. Tur var det, någon såg att det går ut nu i juli
Så ofta dricker jag .....Men plötsligt var klockan ett och boxen tom
Jag kände mig lite lurig och tog mig snabbt till sovnästet. zzzzzzz
Vaknade kl 3 av värken. Kunde ju inte ta medicin när jag druckit vin.
Fick gå upp och stretcha lite och smörja in mig med heat lotion, gjorde lite chi gong och sen somnade jag om.
Vaknade kl 12.00!!!!!!

Så nu har jag ätit frukost och varit i duschen.
Ska ta en riktig vilodag och se om jag kommer igång med att läsa den där boken!
Har vikt lite tvätt och behöver stryka, men vet inte om armarna håller för så mycket

Halva familjen sover fortfarande och resten sitter vid sina datorer och spelar wow. Vilket nöje hahahaha
Och så kallar dom MIG datanörd för att jag bloggar lite ibland och kollar lite loggar....
Önskar jag var lite mer händig här....nåt strular. har försökt få in lite bilder men inte då.....det är nåt med min dator tydligen.
Har en MIIINIhårddisk som är full
Men nån gång kanske jag lyckas övertala dottern om att hjälpa mig...igen
Nu vill hon åka till IKANO och glo....suck.
Ska åka till mamma och pappa en sväng också....sen är nog den här dan snart slut.
Oj vad det går undan när man sover halva dan


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej,



jag har en tävling igång, spana in den :) Du kan vinna vitalslim värde 500 kr!



Ha en bra dag :)

Postat av: matilda

Vi har mulet men inget regn,vad tycker du om min dagens outfit?

2008-07-06 @ 14:43:08
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0