Jobbig dag

Eller vad man ska kalla det.
Har mått pyton...troligen vädret. Förutom värken så har jag mått illa och inte kunnat äta, varit yr och känt mig sjuk helt enkelt.
Försökte vila lite utomhus men hade svårt att andas. Tryckande värme på nåt sätt

Satte igång med att hjälpa tösen med sitt "garage" där hon ska ha loppis så hon kommer igång.
Men hon behöver grejer!!!! Om nån har nåt i sina gömmor som bor i närheten , som ni vill bli av med så hämtar vi gärna!!!
Precis vad som helst går bra
Fick hjälp av Krister och Lillemor och sönerna....som vanligt höll jag på att säga. Dom är vår klippa.

Mira och Helena kom och hälsade på...blev så glad
Alltid lika kul att träffa dom.

Nu är barnen och fiskar och jag ska sätta mig och ta en macka...kanske....illamåendet har lagt sig lite nu.
Sen blir det snart sängen.....fortsätta i morron med loppisbestyr...hon ska öppna i morron!

Kommentarer
Postat av: I-L

Hoppas att det har gått bra för Kicka i dag, hade tänkt komma på premiären men när jag kollade hennes hemsida såg jag att hon stänger kl 17.. Får komma nästa lördag / Kram

2008-07-05 @ 16:42:15
URL: http://illi.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0