Kvällen blev underbar!

Igår började ju dagen lite sisådär...mådde inte bra alls. Hade tappat lusten totalt för dansfest.
Försökte ladda lite i solen, men det var för varmt....trots att jag hade alla skydd man ska ha!

Men jag gav mig iväg i alla fall....Kicka tog moppen ifall vi ville åka hem på olika tider...hon brukar vilja åka hem före mig och hon trodde inte på att jag skulle åka hem tidigt:)
Men det gjorde jag...ca en halv timme hahahaha

Nåja, kvällen började med tipspromenad för min del....tre frågor inomhus....sen kom Crazy foot mambo och då var jag ju tvungen att dansa den( i mina trasiga sandaler, hade inte hunnit byta till dansskor än)
Fortsatte med tipset som var helt omöjligt...tror jag hade två rätt av tolv hahahahaha
Men vissa av mina svar var rätt tycker jag [blush_shy]
Dålig förlorare? Nejdå....jag fick pris i alla fall....duschtvål som glittrar  [thumbsup]

Sen blev det en workshop...lilten som är tävlingsdans i årets Swedish open på nybörjarnivån....
DÅÅÅ kände jag att hjärnan tagit semester!!!!!!!!!!!!!!!!! [blink]
Hängde väl med lite grann i alla fall:)

Mera dans....sen mat.....Chili con carne stod på menyn. Men Kicka och jag hade beställt "snällmat" för våra magar...så vi fick jättegod ost/skinkpaj och grönsaker

Sen kom jag väl in i andra andningen eller nåt  [crazylove]
Det blev en del hyss, bus mycket skratt och många kramar....riktigt kramkalas
Fick mååånga bra bilder kan jag säga....en del så bra att dom inte ens lämpar sig för att visas offentligt HAHAHAHA
Tror att vissa kan känna sig träffade här ;)

Det blev en helt fantastisk kväll, även om jag var väldans trött när jag åkte hem. Men på ett skönt sätt....med ett leende på läpparna.
Skjutsade hem sonen som hållt pappa sällskap under kvällen och sen satte jag mig bara på altan en stund
19+ när klockan var tolv!!!

Sen ville familjen att vi skulle se en film...klockan var nästan halv tre när jag lullade i säng.
Lite sliten idag, men inga större krämpor....
Idag ska jag försöka att bara vara i värmen....lite jobbigt med astman .....så jag ska sätta mig och bara andas ett tag [lol]

Tack alla goa människor som var med och förgyllde min kväll på Bjärby  [hug]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0