Lite disträ

Var lite för disträ förut....lämnade av sonen hos sin bror, skulle sen hämta upp mamma vid nästa gårdsinfart...men åkte förbi
Kom på halvvägs till frissan att mamma inte var med i bilen hahahahaha
Vände och hämtade henne....hon bara skrattade och undrade om jag var totalt koko....hon blev så snopen när hon såg mig åka förbi
Men nu är hon fin igen
Och så handlade vi lite....
Idag har jag en hungerdag....vet inte vad som hänt.
Väntar på att mina kåldolmar ska bli färdiga, och potatisen kokt....mmmmm
Vanlig mat idag som omväxling till sallad, grillat och fisk...eller kräm och fil

Har hunnit vattna blommorna....tänker ta en promenad efter maten.
Läsa lite och kolla in spökena ...på tv alltså...Ghost whisperer

såja...nu vet ni lite vad jag har för mig

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du har inga kåldolmar kvar? =) Ingen mer än jag som äter det nu för tiden... SÅÅÅÅ gottt!

2008-07-31 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0