Lite fläkt

Idag fläktar det lite ute. Skönt!
Även om det inte är svala vindar så RÖR sig luften i alla fall.
Inga soleksem än i år.....beror troligtvis på att halva sommaren varit skit.....och nu för varmt för att vara i solen några längre stunder.
Jag har ju ingen som vill åka och bada/sola med mig ....som jag vill alltså.
Packa lite matsäck och åka iväg i flera timmar!!!!!
Och ensam är inte så kul.....

Var hos pappa två gånger igår.
Kom lagom till middagen med jordgubbar....han blev så glad. Dom skulle få soppa i värmen!

Sen åkte jag tillbaka med en golvfläkt. Kicka var med och monterade medans jag matade pappa med glass.
HAn sken som en sol ....lagom till Allsången

Idag ska jag åka till mamsen en stund.....med hallon.....blir hon glad

Sen blir det till att hämta karln från jobbet och fixa lite mat....inte lätt att hitta på nåt i värmen.
Vill inte stå vid spisen och mår illa när man ska äta fast man är hungrig framåt kvällen.


JAg vill gå på bio!!!!!
Se både Sex and the city och Mama mia......likadant där. Ingen här som vill se dom filmerna så jag får väl gå ensam som vanligt.
Eller ännu mera vanligt blir att jag inte kommer iväg alls......

Nu ska jag försöka få i mig lite filmjölk.....med ingefära på

Kommentarer
Postat av: Helene

Ikväll får du försöka få med dig nån i familjen och gå på utomhus bio i trädgårdsföreningen. Ikväll visar dom Hairspray tror jag. Bara att ta med sig en stol och sätta sig ner, gratis är det också. Kanon!

2008-07-30 @ 12:08:58
URL: http://heleneedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0