Lite nytt.....

Hejsan svejsan igen

Nu i kväll har man svingat sig i böljan den blå och är som en ny människa igen....åtminstome lite svalare hahaha
Kicka och jag har tagit ett av våra kvällsdopp....fast på en ny plats....som visade sig vara privatägd HAHAHAHA
Fast det fick vi inte veta förrän vi gick upp....det var ganska många som badade där...
Men att klä om var inte att tänka på....skrattande gick vi till bilen där jag kastade av mig bikini bh:n och tog på linne....av med trosorna och vira om med en handduk bara. Vid vägkanten!!

Hur stor är chansen att stöta ihop med nån man känner idet läget? JAG gjorde det i alla fall....en tjej ur en av dansgrupperna....hon höjde lite på ögonbrynen men sa inget


Innan badet träffade jag på barnbarnet och hennes mamma en snabbis. Hon var i stort behov att trosor, strumpor och långbyxor hade jag fått veta....moster Kicka hade så klart också investerat lite till snuttan.
Hoppas hon blir glad nu det lilla livet.

När vi handlade till henne så hittade jag också lite idag på halva reapriset...kunde bara inte låta bli
Fast jag inte har råd egentligen....typiskt kvinnligt eller?

En blus jag tittat på sen tidigt i våras och kostqde 400:- då.....kostade 98:- nu.....
Ny binkin för våra kvällsdopp fick jag för 100:-
Och så tyckte dottern att jag behövde lite ny färg i håret....det sitter i just nu...ska bli spännande att se hur det lbir

Nyss tittat på ghost wisperer....hujeda så läskigt det slutade idag brrrr
Hoppas jag inte drömmer mardrömmar inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0