Nyfrissad?!

Jaha nu är jag klippt och skuren hihihi
Ser typ likadan ut...frissan tyckte det var synd att klippa av mitt hår.
Men det blev lite kortare i alla fall.....skönt det. Bort med det slitna.

När jag kom hem frågade familjen om jag aldrig åkte?! Så mycket hade man för att man försöker göra sig lite fin hahaha

Mamma ringde och behövde handla. Jag hade då så ont(hade tom svårt att köra hem från frissan) så karln och sonen var snälla och följde med för att hjälpa till att bära allt tungt som hon skulle handla.
typ kattsand, mjölk, potatis. mm........det är ju bara det att dom har juockså svårt att bära
Karln har ju fullt upp med att bara gå.
Och mamma var jättedålig och hade sååå jobbigt med andningen.
Till slut stod vi bara och hängde vid en disk för att vila och blev så fulla i skratt....handikappade familjen där alla är lika illa men ska ändå hjälpas åt.

Gjorde rent i kylen när jag kom hem....innan nya varorna ställdes in.
Satte mig en stund på altan för att vila. Då kom sonen och ville ha skjuts till en kompis.
VÄRK! Vilket resulterade i varma mackor och sallad till middag. Hade ingen ork till nåt annat.

Satt ute och åt....fick en pratstund med ett gäng ynglingar från Stockholm som var på cykelsemester till Tyskland
Dom vilade på vår tomt och fixade lite mat....fyllde sina vattendunkar här innan dom trampade vidare.
Jösses...vilket sattyg den där mojängen. Förstår inte att det finns galningar som trampar land och rike runt.
Ok om man tar en snabbsväng till affären eller jobbet möjligtvis...men mil?!
Jösses så ont i de ädlare delarna jag skulle ha!
Jag skulle behöva en sadel som är specialgjord ...bred och mjuk

Näe jag sätter nog ner gumpen i en tjock badenbaden dyna i stället
Imorron tänker jag göra det....i timtal!!!
Bara så att ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0