Ofrivillig bloggledighet

Ja igår kväll är jag tänkte blogga och kolla runt lite här så kunde jag inte komma in här
Hade svårt att somna pga abstinens!

Nåja inte mycket som hände igår, mer än att jag och sonen for omkring och handlade !
Var helt slut efteråt och fick sova middag
Nåt som spökar i kroppen igen.....

Vi åt kyckling och "panflöjtar" (grillade lååånga revbenspjäll) till middag. Fick knappt i mig nåt alls...och jag som hade sett fram mot dessa

Hjälpte Kicka lite i graget men hon måste bygga ut om det ska fortsätta så här hahahahaha
Vi måste få lite tid till att organisera det hela snart!!!!! Går knappt att komma in där som det är just nu.

Men idag ska hon till Boxholm och hämta grejer. Lillemor är snäll och följer med henne.
Krister är då snäll och sätter upp lite flera hyllor i garaget här.
JAg ska vakta det hela, och försöka sälja nåt

Måste även handla till en grej jag glömde igår....och 15.30 ska jag hämta min bror och svägerska för GRILLKVÄLL!!!


Igår fick jag en överraskning till!!!!!!!!!!!
Av min lilla ängel till dotter.
Klocka som man kan byta armband på....och ett halsband.



Hon är så snäll min lilla snutta.

Nu ska jag sätta fart....får se om jag har tid/ork/lust att rapportera nåt i kväll....eller om jag överhuvudtaget kommer in här.....

Ha en jättebra lördag alla vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: Sojung

det är jobbigt när man verkligen vill blogga och så går det inte på grund av någonting:P

2008-07-19 @ 11:40:20
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Helene

Skrev det här på fel inlägg:Vilken tur att du skrev lite idag, blev nästan lite orolig eftersom du inte varit här.....Konstigt vad snabbt man vänjer sig vid att läsa vissa bloggar varje dag,hihi

Ha en riktigt trevlig helg!

2008-07-19 @ 18:16:00
URL: http://heleneedman.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Men oj är det så mycket grejjor!! Jag som har MERA SAKER som står och dräller i hallen...Lillemor kanske vill komma hit oxå;)



Kramis!

2008-07-19 @ 20:55:25
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Gittan

Tessan och Helene....jag läser era bloggar varje dag också!!!! :)

Ja tänk så fixerad man kan bli hahahahaha



KRAAAM på er



ps. jag tittar in hos ett par andra varje dag också...men dom skriver ju inte varje dag!

2008-07-20 @ 00:45:03
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0