Operation Gittan

Jaha igår avlsutade jag dagen med att "operera" mig själv:)

Har flera såna där små skinnflikar som typ dallrar....nån som fattar?!
Ialla fall, en av dom sitter vid typ armålan fast längre in mot bröstet och har i två dagar har jag haft skitont.
Sitter precis så BH-bandet skaver, när jag tvättar mig, hänger väskan på axeln, väner mig sängen osv

Tänkte gå till vc idag men nu får nån sjuk stackare den tiden och jag sparade 100 spänn!

För jag tog helt enkelt nagelsaxen och knipsade bort den.
Ont gjorde det....men nu är eländet borta i alla fall.
Jag glömde söva patienten innan men då hade det nog gått åt skogen totalt hahahaha
Sövde henne efteråt istället:)

Spritade och satte på steril kompress....iag skaver bh:n fortfarnde....och det svider men det känns helt ok.
Bättre ännär eländet var kvar.

I morse när alla sov här åkte jag och handlade och åkte till pappa.
Hans kortisonsalva var slut rapporterade personalen om.
Han hade varit på Bingo på morronen och hade vunnit choklad. RIKTIG choklad:D
Snabbt som attan innan personalen på hans avdelning hann se så tryckte han i sig hahaha
Sen satt vi och såg Åsa-Nisse, smaskade jordgubar och bigarråer.

Åkte när han skulle äta lunch...misstänker att han inte var så hungrig då, men han brukar ju sällan äta maten ändå.
Lämnade jordgubbar och bananer på bordet så personalen ser och kange honom sen.
Hade plockat blommor på min kvällspromenad i går också...han blev så glad. Rullade fram med stolen och flyttade vasen dit han tyckte dom skulle stå:)

Det känns så skönt när vi haft en bra dag tillsammans. Ofta är jag ju bara ledsen när jag går därifrån.
Men idag känns det gott inom mig:)

Nu ska jag med Stoffe till opikern.
Och så ska mamma få lite besök också.
Jag har erbjudit henne varje dag den här veckan att komma hit, men hon har inte orkat.

Vad som händer resten av dygnet återstår att se.....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Du är ju livsfarlig! Op sig själv sådär!! Knasboll säger jag bara;)

Kramis!

2008-07-11 @ 21:33:21
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0