Rena fördärvet!

Dom dagar nu i sommar som jag bara latat mig, varit slö och likgiltig....bara flutit med ...har varit rena fördärvet för kroppen tror jag!

För om jag nu har mer än en sak i kalendern per dag så protersterar kroppen....eller skriker rättare sagt.
Och reagerar med minnesförlust, koncentrationssvårigheter mm mm

I två veckor nu har jag mått sämre...."gamla" symtom som smugit sig på igen som inte har med min sjukdom att göra.
Jag har mest ryckt på axlarna åt det....men idag känner jag mig nere för räkning ordentligt, så jag måste nog boka in en tid åt mig själv....med mig själv....för att gå igenom vad som händer?!
Och vad vi ska göra åt det...mitt alter ego och jag
Den envisa som bara kör på och den förnuftiga som bokar en läkartid....dom är ständig i luven på varann.

Just idag är jag tom tveksam till om jag kan gå på linedancefesten på lördag!
Som jag sett fram mot det!!
Men än är inte sista ordet sagt....vi får väl se vem som vinner när lördagen är här hahahaha

Idag har jag åter väntat på min son i 1½ timme när han varit på möte.
Sen hem med honom och hämtade mamma som skulle handla.
När hon var klar var jag helt slut....bara skakade i kroppen .
Egentligen hade jag flera ärende men jag var tvungen att åka hem och lägga mig att vila.
En timme senare var jag på väg igen.....dottern skulle lämna tillbaka ett par byxor...sonen skulle handla datagrej...barnbarnet behövde byxor mm.....vi skulle handla middagsmat, men då orkade jag inte längre.
Åkte hem och gjorde makaroner och färdiga köttbullar bara.
Vattnade mina blommor och nu sitter jag här....
Ska lägga mig i soffan och se på Allsången...skjutsa hem sonen och sen ska jag SOVA..tidigt för en gångs skull
Säger jag nästan varje kväll hahahahaha

Ev blir det fiskeutflykt i morron med hela familjen.....alla utom jag bara sitter och fiskar.....jag ska fixa mackor, fika...grilla mm....Undrar när jag får en semesterdag?!
Äh...gnällig igen. Jag får ju massor av frisk luft i alla fall......
Då kanske jag blir piggare igen


Kommentarer
Postat av: angelica

det går en tävling på min blogg tjecka in den om du skulle vilja bli veckans blogg

2008-07-22 @ 19:27:52
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Helene

Hmmm, resten av familjen kanske också får hjälpa till lite. Du behöver väl också få ta det lugnt ibland?

2008-07-22 @ 23:26:57
URL: http://heleneedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0