Shoppingtur

Det blev ett varv på IKANO med Kicka....hittade jeans till sonen på rea.
Kicka hittade en jättesnygg T-shirt/top som hon köpte.
Själv hittade jag ett par såna där moderna jeans med hög midja(så att allt fläsk kan stoppas innanför linningen tillsammans med tuttarna hahaha).
Och en jeansklänning/tunika. Brukar aldrig ha tur att hitta nåt på rea till mig...och så bara swops!!

På väg ut så lurade den rackarns ungen på mig en mjukglass med noisettetopping.....var egentligen inte sugen men halva slank ner i alla fall. Och den VAR god.

Hämtade sonen....som ville stanna på macken för att köpa hamburgare för 10:-!!!
Han köpte flera(bäst att passa på) och bad mig hålla en medans han åt och kollade på nån grej....
När han skulle hämta den andra så fanns den inte kvar.
Återigen drabbades jag av minnesförlust! Hade JAG ätit den??!!

Fick snällt köpa sonen en ny och så begav jag mig därifrån.

Stannade till för att hyra film....hittade ett toppenställe som jag visserligen varit på förut men som var tillfixat nu. Jättefräscht med massor av film...och godis.
Vilken film man än hyr så får man ha den i en vecka!!! Jättebra för oss med dåligt minne....
Och så fick man 5% av allt man köpte/hyrde som laddades på ett bonuskort som man sen kan ta ut i varor.

Hemma åt dom korv/pommes ikväll. Jag var inte hungrig.
Ska ta lite HALLON och mjölk till kvällsmat. När jag bänkar mig framför den lilla tv:n för att se "Tyst vittne"
Sen får vi se om jag orkar se nån film i kväll...har ju tid på mig.
Rambo, National treasure 2 och Alvin och gänget

Kommentarer
Postat av: Anna

Samla ihop poäng på gratisbio.se utan knappt någon ansträngning, som efter ett tag kan bytas till presentkort på t.ex H&M eller alldeles gratis biobiljetter! Det är 100 % seriöst och alla tjänar på det.

du kan väl iallafall kolla in länken? =) tusen tack på förhand! / Anna



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-06 @ 21:13:31
Postat av: Linda

vart hade ni hyrt film som man får ha i 1 vecka? :) och vad kostar det på ett ungefär?

2008-07-06 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0