Sinnesslö

Varken kroppen eller knoppen hänger med riktigt. Tror det blivit överhettat liksom hahahah
Har varken ork eller lust att ta mig för nånting....bara pustar och flämtar....visst är astman sämre pga allergi just nu, men man skulle kunna tro att jag har lungor som en kolibri!!

Samtal mellan mig och Peter förut....

P: Vad är det för dag idag?
J: Onsdag
P: Säkert?
J: Näe
P: Datum?
J: Hmmm 1 augusti ....TROR jag
P: Vilken vecka är det då?
J: HAHAHAHAHAHA

Här blev det totalbryt......just nu har jag inget särskilt att passa så jag skiter fullständigt i vilken vecka, datum eller dag det är!
Vet bara att jag ska hjälpa mamma till frissan i dag kl 16.00....så lite koll har jag på klockan idag.
Men inte vet jag vad det är för dag bara för det....bara ATT det är idag hon ska dit

Och på lördag vet jag att jag ska på 35-års kalas

Nästa vecka har jag lite grejer att hålla koll på .....Typ dans i Söderköping, Skänningemarken...såna grejer....viktiga grejer hahahaha
Jag kommer bli såååå påmind så ni anar inte, kommer inte finnas en suck att jag skulle missa nåt

Veckan efter det händer MAAAASSOR!

Men än så länge tänker jag bara vara ....allmänt sinnesslö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0