Sommar på riktigt

Nåt annat kan man väl knappast säga just nu....när solen skiner, temperaturen stiger mellan +25-+30 och man svettas aset så fort man rör sig typ.....

Försökte klämma in så mycket som möjligt på en gång i dag.....för att sen få varva ner....men det är ju sällan det blir som jag tänkt

Pysslat lite med pappa och mamma....betalat deras räkningar och handlat bla....

Ätit glass med barnbarnet
Hade glömt kameran


Sen var det meningen att vi skulle iväg till kompisar och grilla, men Peter mådde inte bra och ville inte åka.
Inte likt honom, blev riktigt orolig. Hoppas det bara är värmen....

När vi ätit här hemma så skulle jag skjutsa iväg sönerna....min mobil låg hemma utan laddat batteri (vilket händer högst en gång vartannat år!)....
Men dottern hade sin med sig och på den ringde Nilutt...hon och mamma Gramisse var på stan och ville ha fikasällskap.
OK sa vi, jag ville bara hem för att byta kläder först...men NEEEJ då det behövs inte.....
DET HADE DET GJORT!!!!
Dom fick sig ett gott skratt när dom såg mig.....i en djupt urringad solklänning med ännu djupare ryggringning....rätt kort dessutom....och tunn
Har aldrig känt mig så naken med kläder på kan jag säga....tänk er själva...en fredagkväll bland alla uteserveringar mitt på stan när det är lönehelg och fint väder!!!!

Grammis hade glömt kameran! (vilket händer högst en gång vartannat år)

Nåja...mätt som jag var drack jag en loka....men snart började jag frysa och magen började rula runt
Hjälp!
Efter ett par vänder på muggen blev jag tvungen att åka hem.....

Ska försöka kurera mig inför morrondagens linedancefest.....ska satsa på att åka en liten stund även om jag inte mår så bra....åker nog lite senare om jag mår kass...
Te, skorpor, panodil, antiinflammatorisk medicin....lite liniment kanske.....en häxbrygd och jag är på G igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0