Svinkallt!

Årets andra dopp avklarat....mycket kallare än det första dock!
Tårna höll på att börja krampa så fort jag stack i dom i vattnet.
När jag väl doppat mig så satt jag huttrande på huk och vågade inte röra mig.
Skulle ta några simtag och då höll armhålorna på att förfrysa.

Behöver jag säga att jag inte var i så länge? hihihi
Ok lite badkruka är jag väl då....men jag var i både före och längre än ungarna HA!
Det var så kallt så det kändes som om rumpan krympt....men inte då.
Annars kunde jag offrat mig och varit i en stund till, även om jag hade kycklinghud på slutet.

Nu har jag duschat av mig lite Roxenvatten och fått upp värmen igen. Så nu ska vi åka och köpa en glass

Och snart blir det lite spooky på tv...me like


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-03 @ 20:17:12
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0