Tittut!

Jag tycker om att vistas i en kyrka men gillar inte långrandiga predikningar.....
Jag gillar lök i allänhet men inte vitlök....
Jag älskar solen men ibland tycker jag om att vara vaken på natten....

Och nog kan jag vara sur och tvär, säkert elak också, en riktig bitch....men jag är ingen dracula för det...
Ej heller DrakUlla hahahahahhaha

Jag har fått frågan varför jag alltid bara är inne här på nätterna?!
Är jag ju inte!!
Oftast sover jag då

Men nu när alla har ledigt här hemma och jag inte behöver gå upp tidigt på morronen så har jag också lyckats vända på dygnet.
Och när solen skiner så är jag hellre ute och njuter av den än att sitta vid datorn.
Så det har blivit så att jag startar den och kollar läget en snabbis innan jag lägger mig.

Men när det är "normalt" liv här hemma, då är jag oftast här på dan....

Fler än jag som ändrar sitt liv efter väder, vind och semester?!

Men nu har jag i alla fall tittat in här ......mitt på ljusa dan
Och visat att jag lever även på förmiddagarna hihihihi

Hörs i kväll....antagligen
Ha det så gott tills dess

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag bloggar nog oxå efter dagens slut (närmare midnatt:) ) men då är allt lungt och skönt...man bill ju inte sitta vid datorn mitt på dagen ( som nu;) ) Ska gå och tvätta snart, men först en "prommis" med voffsen!

KRAAAAAM!

2008-07-14 @ 14:06:37
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0