Trött

Förstår inte vad jag är så trött för idag?
Antagligen vädret...igen hhahahaha så himla bra att skylla på

Skallvärk nu också...hmmm kan bero på att jag inte ätit ordentligt idag.
En rostad macka 15.30(frukost)
Och en bit baguette med hemgjord skagenröra nyss....


Dagen började med att jag skjutsade sonen till ett möte.
Lämnade sen hem honom för att hämta mamma.
Handling och apotek stod på schemat + en sväng till Kickas loppis

Åkte hem med henne och hämtade stora sonen som varit på lan och skjutsade hem honom.

Sen har jag åkt och hämtat grejer hos folk som ringt och vill skänka saker till loppisen.
Och hjälpt Kicka packa upp saker. Det har varit mycket nyfiket folk idag hihih
Ett tag var det kö utanför ....får ju inte plats så många åt gången.
Flera uttryckte sig att det var den sötaste loppis dom besökt...så liten och så kände man sig som hemma

Mest äldre har kommit, och hon har fått så mycket beröm för sitt tilltag.

Jag har gjort "dagens goda gärning"....en dam som var sjuk tittade in och sen blev hon kvar medans mannen handlade i affären.
Berättade hela sitt elände i sjuksvängen och strul med barn.
En tår rann på kinden när hon kramade och tackade för att jag visat sån medmänsklighet, värme och kärlek för henne.
Blev så paff....det var ju natruligt för mig att lyssna bara.
En kille som befann sig i närheten hela tiden utbrast när hon gått: Snacka om psykolog! Det är hit man ska gå när man mår kass alltså!

Det kanske vore nåt....amatörpsykolog i ett tält brevid loppisen...precis som en spåkärring på marknad HAHAHAHA

Klockan blev mycket innan vi slog igen porten för att bege oss att handla själva.
Orkade inte med nån matlagning, därför det endast blev fyllda baguetter idag...lagom geggigt i magen

Nu min kära vänner väntar pudlarna på mig.....i allsången alltså

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja men tänk vilken buisness!! Först går man och pratar med dig, känner sig som ny och vill spendera tonvis med pengar på loppis!!

Måste ta mig i kragen och plocka fram lite grejjor till loppisen....



Kramis!

2008-07-15 @ 22:57:33
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Cilla

var gärna med och tävla om en blogg design på min sida!

2008-07-17 @ 17:31:50
URL: http://mylifestale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0