Värmerekord

För iår alltså....31+ har vi haft i skuggan här....
Gjorde ett försök till att sola, men det gick bara inte, pust Det var 46+ i solen!!
Har det aldrig luktat bränt fläsk förr så gjorde det idag!

Har inte gjort många knop kan jag säga....
Kicka och jag tog ett dopp igen....som vanligt skulle vi klä om vid bilen....idag hade ung kameran i högsta hugg....



Sen åt vi lite hamburgare och schnitzel med bröd och grönsaker.
Och så blev det ett besök på Bosses glassbar framåt kvällningen....första gången på flera år som jag tog 3 kulor!!!!
Vit nutello, marängsuisse och passionsfrukt. Alla var supergoda.....

Nu ska jag se lite på tv....synd och skam, men jag ska sätta mig ute och slåss med myggen innan det är dags att nanna.

Nu är semestern slut
I morron börjar karln jobba igen och klockan ringer som vanligt...slut på sköna sovmornar

Men barnbarnet kommer och hälsar på så det blir en rolig dag i alla fall

Kommentarer
Postat av: Tessan

WOW Sexy Baby!!!



Var har ni badat??

Kramis!

2008-07-27 @ 23:10:17
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Helene

Nice bild, visst älskar man sina barn extra mycke ibland? Hihi

2008-07-28 @ 00:04:13
URL: http://heleneedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0