Vila - dans - vila

På förmiddagen har jag bara slappat och tagit det lugnt.
Tänkte sitta i solen ett tag, men det var för varmt.
Tänk att JAG skulle säga så? hahahaha

Skjutsat dottern som ville gå på stan i värmen....men det totalvägrade jag idag!!

Försöker ladda inför kvällens Linedancefest på Bjärby......är lite för hängig för att komma i rätt fas känner jag.
Men jag ska dit en stund. Är ju så nära hem om jag inte skulle orka.

Men någon cowboyutstyrsel blir det inte!!
Svettas kopiöst med minimal utstyrsel nu (bikini)....undrar hur många som trotsar värmen och har allt från chaps, hatt till boots

Ska handla lite mat så dom har här hemma.....vila lite till....

Och sen ska jag försöka ta mig i kragen...och göra ett uppryck

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas magen är bättre.. värmen tar ut sin rätt på oss alla... :)

2008-07-26 @ 18:26:26
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Tessan

Pust! Nej dansa i denna värme skulle jag nog inte fixa! Ja om det inte är AC i lokalen....

Svettiga kramar;)

2008-07-26 @ 22:01:58
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0