Ännu en dag

Vad konstigt det ska va...när man kan få ha sovmorron så vaknar man tidigt..och när man måste upp i ottan då sover man som bäst.

Men bara man gnuggat lite sömngrus ur ögonen så blir  man pigg:)
Sola skiner och föglera illvröler:O

Tänk att vi få ha så varmt, soligt och fint så länge nu! OOOOm det skulle bli skit en längre tid sen så får vi ändå vara glada för det vi haft nu. Jag passar på att njuta till fullo varje minut jag kan.
Sitta ute och äta....sitta ute och läsa ....gå en promenad....sitta isolen en stund.....bara sitta och glo hahaha

Men det blir bara en kort promenad....benet gör sig påmint bara av att handla...så jag väljer en liten affär just nu.
Vill kunna dansa åtminstone några halva danser på torsdag!!!!!!
På Bjärby! :D Resten av kvällen får jag väl tillbringa med att träna ansiktsmusklerna hihihi

Jaha...inte mycket spikat idag...vi får se vad som händer...kanske nåt spännande?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0