Bad night....good day?

Träffade syrran en stund igår kväll medans barnen satt vid ån och fiskade...fick upp en gädda till:)
JAg fick present av syrran....en rosa hatt från Liseberg  hahahaha jättefin med lite glitter i.
Blir en bra sommarhatt:)
Och så anitrynk kräm. TACK!!
Det var tydligen systerdottern som uppmärksammat min önskelista på bloggen och sagt till sin mamma.
Jag undrar bara varför dom hakat upp sig just på antirynken hahahahaha

Syrran vart lite lullig och jag körde bil....hmmmm
Hamnade på Guldfisken en stund...massor av folk jag kände igen.
Satt mest och pratade med Ann eftersom syrran träffade sin gamla bästis som hon inte pratat med på jättelänge
Det blev en kort stund bara...typ 1 1/2 timme....det började mörkna och myggen var envisa nere vid ån..

Skjutsade hem sonen och så åkte jag och Kicka hem.
Kom isäng runt kl ett.....strax därefter började min mage krångla igen.
Jag kommer alltid på försent när jag ätit fel:(
Både tårta och pizza på samma dag gååår ju inte!!!
Har inte sovit alls...och nu har jag väckt Kicka...fixat matsäck...väntar på att hon ska bli klar(kom ur duschen för en stund sen) och så ska jag skjutsa iväg henne till bussen som styr mot Liseberg.
Hon kommer säkert få en fantstisk dag!!!
Vad som händer här idag vet jag ingenting om faktiskt....inga planer alls.
Skulle hjälpa Marianne med lite servering till bröllopsgäster hade jag tänkt, men då surnade karln till och sa att jag ska hålla mig hemma på min födelsedag.
Tänk , han kom i alla fall ihåg vilken dag den är på i år!!!!!! Hahahahaha

Ha en jättebra lördag govänner....kram

Kommentarer
Postat av: Linda

det var mamma som hakade upp sig på antirynkkrämen faktiskt. jag läste bara vad det stod på listan.

2008-06-07 @ 10:10:07
Postat av: Gittan

Ok...kunde nästan misstänka det:)

Kanske hon vill ha själv också? hihihi



2008-06-07 @ 10:15:44
Postat av: Babben

Jag har redan!Samma sort som du fick därför vet jag att den funkar:)

2008-06-09 @ 08:34:50
Postat av: Mariann

Det var ju bra att någon hade vett i huve´t, dvs karln!

2008-06-09 @ 16:52:01
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0