Flyttad

Bloggen har blivit flyttad! Det har inte lätt att komma in här....förrän nu:)

Igår for jag omkring som en stolle igen...
Mamma skulle handla....apoteket och div affärer...allt går i snigelfart:D

Sen hade jag egna ärenden att uträtta....bla fixa en ram till ett diplom som jag gav till Challe(dansintruktören) senare på kvällen.
Det var ju nämligen dans på bjärby saloon!!!!
Vilket blev en ....SVETTIG kväll....precis som vanligt alltså.
Det funkade jättebra med kroppen...kunde tom dansa några hela danser...fast jag har nog aldrig dansat så lite nån gång förut ...så jag var duktig och hoppade över MASSOR fast det ryckte i benen.

Hela familjen var med..första gången. Dom tyckte verkligen det var ett helmysigt ställe och NUUU förstår dom varför vi tycker det är roligt sa dom hahahah
Skitbra musik..inte bara massa havrepop som dom fått för sig. Roligt att titta på danserna...domblev lite sugna själva....hade det varit workshop så vet jag ett par som hade ställt upp:O

Mina grabbar tjuvstartade firandet av nationaldagen....dom var bra runda under fötterna när vi begav oss hemåt....eller till MAX rättare sagt. Den stora hungern hade satt in då.

Innan vi åkte från Bjärby samlades vi vid bilarna för att överlämna ett presentkort till Challe från oss i uppvisningsgruppen.
Marianne hade med sig kaka och cider och så blev det trevligt pratstund och avslut på vår danskväll.

Efter att ha fått hem stora sonen till sig så åkte jag hem och fullkomligt stöp isäng...då sov redan alla här hemma.
Trött men glad och nöjd stängde även jag mina ögonlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0