Funkade

Jodå schemat funkade idag....än så länge hänger jag med i svängarna hihihi
FAst fikat blev ändrat på grund av vädret....vi träffades på IKANO istället.....och det tog längre tid än jag räknat med så lite halkade jag efter i schemat, men det tog jag igen sen.
Och vi hade sååååå trevligt:O
Fick träffa Nilutt, Moa och Limpan också....sicken tur.

Nu har jag fixat presenter och diplom och ramat in dom...bundit blombuketter och skrivit kort.
Sen har jag suttit och pratat med Lillemor i ett par timmar....på altan. Höll på att frysa arslet av oss brrrrr

Hämtat hem snuttan från avlsutningsmiddagen....hon var så himla fin i sin klänning!!!
Men störtvägrar vara med på bild....jättesynd.

Det var nåt jag skulle rapprtera till Grammis här men det kom aldrig med i schemat så tyvärr gumman....kommer inte ihåg:(


Jeanette.....jag vet precis hur du har det på nätterna....likadant här och ändå är jag inte gravid....fast man kan ju tro det iofs:D
Det är helt ok att inte göra ett skit!!!!!  Jag tror jag ska schemalägga en sån dag snart.....hmmmm jo men det ska jag försöka med:P

Imorron är det äntligen skolavlsutning!!! YES! Vad jag gläds åt min lilla snutta som äntligen slipper helvetet hon haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0