Hallo


Fick sovmorron idag...barnen lediga och karln var hemma från jobbet.
Hade familjefrukost mitt iveckan...mycket ovanligt i vår familj...men mysigt.
Väntade på att klockan skulle gå över lunchtid för pappa(har en förmåga att ofta komma mitt i maten
Handlade lite till honom och åkte dit och pratade en stund.
Sen åkte jag till mamma med middagsresterna från igår(fisk och remouladsås)...lite veckotidningar och annat.
Pratade med henne en låååång stund. Började titta i gamla papper och bland gamla foton HAHAHA ojoj vad kul vi hade...och vad tiden sprang iväg
JAg som skulle hinna flera andra saker innan eftermiddan var slut! Det gjorde jag inte!!
MÅSTE fixa det i morron...viktiga saker

Som tur var så kom L med en grej jag skulle hämtat på hennes jobb, vilket jag inte hann...TACK!

Grillad kyckling med tomatsallad och melon till middag...kasta mig i bilen och iväg på föräldramöte
Föräldraföreningens sista styrelsemöte för den här terminen.
HAr lyckats få igenom ett förslag där som jag känner mig nöjd med....att dela ut stipendier till elever som fått kämpa extra mycket under året....tex pga sjukdom eller andra orsaker som gjort att dom inte lyckats så bra betygsmässigt men gjort så gott dom kunnat
Skolan uppmuntrar ju bara dom elever som redan har det lätt för sig eller dom som har högst betyg...

Nu sitter jag i telefonkö till SVU ...sonen ringde och har bränt sig när han skulle laga kvällsmat!
Får troligen kasta mig i bilen och åka dit. Det finns ingen personal på hans gruppboende så här dags

Jag återkommer till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0