High Chaparral

Efter ännu en vaknatt så ringde klockan 6.00...gäsp
Men ska man på nåt roligt så kommer man upp som skjuten ur en kanaon.
Väcka dottern, fixa matsäck och så iväg till "Chappen"

När vi kom fram så gick vi direkt till dansplatsen där vi hittade ett gäng som såg Lost ut hahaha
Våra kära vänner från klubben

Och plötsligt dök det upp ett bekant ansikte....JAG KÄNNER ALLT IGEN DIG hörde jag en röst...
Git här från netlog stod där framför mig livs levande.....åh så glad jag blev.
Det belv en varm kram och lite småprat...men sen dök de upp en rolig dans och så sprattlade vi iväg.
Träffar dig gärna igen och pratar lite mera

Hann med två workshops som var roliga!!!
Minns inte vad dom hette Hoppas nån gör det sen och hjälper mig komma ihåg dom så vi kan hålla dom igång...kan en ha hetat Dirty mambo eller nåt sånt?
Lite cha-cha var det i alla fall och jag äääälskar det

Bröderna Dalton dök upp och skulle råna bla mig på mitt guld hihihi
Kittlades och busade....jösses vilket jobb dom har hahaha
En av dom dök upp på dansgolvet och ställde till förtret.....sa att alla andra gjorde fel så jag och Mariann (lostinline) ställde oss brevid honom och försökte härma honom till mångas glädje.
Mycket applåder och skratt och glada tillrop hördes....

Kicka och jag hann titta lite i stan....Indianbyn och Mexicobyn också...och lite hästtävlingar.
Sen blev vi bjudna på god middag på Diligensen innan vi vände vår kosa hemåt..
Jösses så trötta vi är nu!!!!
Hoppas på en god natts sömn nu....för nu gäller det att ladda om
Imorron är det tjejfest med körtjejerna!!!!det ska bli såååå kuuuuul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0