Hjärntvätt och asflabb

Hantera


Ja idag har jag tagit det ännu lugnare.
Pratade med mamma i telefon, åkte till pappa för en pratstund.
Handlat med stora sonen. Träffade på en irriterad I-L och fick en snabb pratstund.
Barnbarnet kom och busade lite....och fick en glass av farbror Andreas

Men innan allt detta så satt jag en timme på altan och "tomglodde" hahaha
och sen låg jag på soffan i ca 1 1/2 timme och lyssnade på Gramisse som höll på att tjata hål i skallen på mig
Hon är orolig för mig och skulle se till så jag vilade idag...därav det långa telefonsamtalet

Sen fick jag mig ett gott skratt när jag var med den andra sonen till tatueraren igen.
Vilken stolle säger jag bara....jag skrattade oavbrutet i över 1 timme. Hade kramp i magen när vi gick därifrån.

Hämtade karln och fixade lite mat....skjutsade hem sonen och nu väntar jag på att duschen ska bli ledig.
Fick mig just ett gott skratt till....jag vet att det är elakt, men min lilla snuttevän Tessan är så vimsig...ett strå vassare än mig faktiskt
Hon rapporterade just att hon sminkat sig, klätt sig fin, hällt i sig lite vin och tog cykeln och trampade iväg på vad hon trodde var FEST...men det är ju på lördag vi har tjejfest!!!
Hoppas hon nu orkar komma på rätt dag!!

Familjens goda vänner som alltid ställer upp i vått och torrt ska åka till High Chaparall i morron på en semesterdag med barnen.
Dom har två platser över i bilen och frågade om jag och Kicka vill följa med.
Så i morron blir det en utlykt!!!
MÅSTE försöka hinna med att kolla till alla dansare som är på plats

Nu duschen (innan den blir upptagen igen) och sen krypa ner i lopplådan...det blir en tidig morron

Och Linda...jättegrattis till körkortet!!!! Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Jag är PINSAM och inte snurrig;) Fy så dum jag kände mig!! Jag ska försöka vara hemma i tid på lördag....så får jag göra om proceduren;)

Kramis!

2008-06-26 @ 22:24:51
Postat av: Linda

Hej , hur har din dag varit? :) <3

2008-06-26 @ 22:24:55
URL: http://noppi.blogg.se/
Postat av: Linda

tackar tackar :D du ville ju att jag skulle höra av mig när jag var klar, och det gjorde jag. men då satt vi iofs hos mormor och åt en jättegod tårta :D men iaf.



(det var inte jag som skrev det förra inlägget från en Linda^^)

2008-06-26 @ 23:34:09
Postat av: Babben

Ha det så jätteroligt på er utflykt och passa på att varva ner,det behöver du.



Kram

2008-06-27 @ 05:41:54
Postat av: Gittan

Babben: Tack! Jag har haft en jättebra dag:)

Märkte nästan inte ens att det regnade så jag var våt inpå bara kroppen hahaha





Linda: Tack för att du meddelade mig...hoppas tårtan var jättedod, det är du värd!



Tessan: Det gör inget om du är snurrig eller pinsam, jag älskar dig precis som du är!



Kram på er allihop !!!

2008-06-28 @ 00:00:00
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0