Ingen bränna


Inte är jag bränd inte!!!!
Är i alla fall inte röd och det svider inte....gjorde bara det så länge jag var i solen...och en liten stund efteråt.
Jag solar lika försiktigt som jag är försiktig med det mesta jag tar mig för...är så försiktig att jag tom kallas fegis hahaha
Fast jag har börjat tuffa till mig lite med åren

Jag hade lovat min sons kompis att följa med honom till tatueraren idag...han skulle göra en knuten näve som minne av sin fars kamp mot sjukdom(som till sist vann tyvärr)
Tror att själva symboliken fick honom att "känna" mera...för denna stora, i vanliga fall rätt så tuffa kille var rejält svettig.
Blodet rann ochhan hade inte långt till tårarna....men jag tror som sagt att det låg mer än smärtan från nålen bakom.
Båda mina söner+en kompis till var med....efter en stund insåg jag att det blev för mycket för honom där så jag tog med mig grabbsen ut istället.
Vi gick till affären och köpte päronmer och muffins....och ostfralla. Jag hade en filt i bilen och så tog vi plats på gräsmattan precis utanför studion.
Lite mysig improviserad picnic med tre tonårsgrabbar

Sen ville dom ha hjälp med att handla....alla grabbarna ska tränga ihop sig i min sons lilla etta med datorer och hela racet!! Snacka om svettigt!

När jag lämnat av dom så bar det iväg hem för att börja med att skala potatis, steka rödspetta och fixa remouladsås.

Snuttan kom hem och rapporterade hur hennes första "dejt" med sin kontaktperson gått.
Hon har själv bett om en sådan eftersom hon inte har några kompisar direkt.
Dom hade varit i Norrköping och spelat Aquagolf??!!
Jo man slog typ långgolf över vatten och skulle få i bollen i minibasketkorgar...hmmm
Olika märken fanns på korgarna och om man fick i en boll så vann man något...tex Mc Donalds
Nu prickade ingen av dom en enda gång...men hon fick Mc Donalds i alla fall på hemvägen.

Nu sitter hon nere vid ån och filosoferar bakom sitt metspö

Och här sitter jag och rullar tummarna och väntar på att klockan ska bli lite mera så jag får ta lite "knark"
VAD ska jag göra under tiden?! Orkar inte sitta här....och orkar inte greja med nåt....jaja vi får se...jag börjar med att gå och kissa i alla fall


Kommentarer
Postat av: Mariann

Vad har du gjort med texten?! Är det för att du inte fått tillräckligt med kommentarer? :)

2008-06-04 @ 07:49:42
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Linda

jaa, vad har du gjort med texten?! :O det blev ju jätte jobbigt att läsa ;)
tänkte blogga lite jag med nu så det måste du läsa sen :D I have good news.

2008-06-04 @ 11:15:04
Postat av: Babben

Tror du att vi ser dåligt?Hi hi hi

2008-06-04 @ 12:00:22
Postat av: Gittan

Jamen för fan ...är ni dumma eller!
Fattar ni väl att jag klickat på nåt jävla helvete och inte vet vad jag gjort!!!!

Grrrr....men ni kunde ju tydligen läsa i alla fall så vad gnäller ni för HAHAHAHAHHA

2008-06-04 @ 22:06:30
Postat av: Mariann

Men jag som trodde på allvar att du gjort nå´t för att det är kul eller knasigt!!

2008-06-04 @ 23:22:22
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Tessan och

Törs man kommentera texten;) hi hi....
Kramis

2008-06-04 @ 23:36:57
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0