Jaha!

Ett skov på gång igen alltså. Det var därför jag var sååå trött igår. Och tom i hövet...mer än vanligt alltså
Var lögn i sjutton att kunna sova när man väl kommit i säng.
Värken ploppade upp lite överallt och blev mer intensiv vartefter timmarna gick...
Orkade inte längre vid halv tre utan gick upp och tog en panocod....försöker vara sparsam med sån medicin annars.

Oftast blir jag sämre på vintern när det är kallt...eller när jag gör nåt jag inte ska...eller gör för mycket...
Men det händer att jag får skov när det varit varmt en längre period också....så nu är det läge att öka på dosen igen ett varv.
JAg gnäller inte....bara konstaterar.
På nåt sätt är det lättare att ta den här smällen när solen skiner och man känner någon form av sinnesfrid.
Och har en hel massa saker att se fram mot
Och det har jag.

Och alla goa människor man "pratar" med här som gör en gla´ både "nya" och gamla....och en del äldre hahahaha
(Fast det har varit himla dåligt med kommentarer på sista tiden....igen.....jag ser ju att ni läser!)

Och sa alla dansmänniskor man träffar som lyser upp tillvaron.

Och så är det läge att snart träffa några små raringar man inte träffat på länge.
Det händer mycket framöver

Det närmaste redan i övermorron

Ha nu en underbar dag govänner


Kommentarer
Postat av: Mariann

Hoppas din dag har varit någorlunda. Jag har jobbat heldag igen med planering. Nu inför hösten. Fast stället var trevligt; Brunneby Musteri. Och god lunch! Det är bra att komma ifrån ibland det blir mer gjort då.
Och i övermorgon ....!

2008-06-03 @ 18:24:51
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0