Lagom kaxig

Fasen!!!
Jag som var så kaxig häromdan att jag solar såååå försiktigt....tror jag bränt mig
Inte med flit ...men ändå

Fart som en guttaperka på förmiddan pga värken....sitta en stund....röra på mig....lägga mig....och så har jag hållt på.
Bänkade mig i en stol på altan och lyckades hitta ett läge där värken släppte av lite!!
Snabbare än jag trott kom solen dit och jag kände att det började bränna på smalbenen...men jag orkade inte flytta på mig....eller ville inte rättare sagt, när jag äntligen hittat ett viloläge.

Men jag misstänker att jag nu bränt mig


Kommentarer
Postat av: Mariann

Ajajaj. Det är inte skönt! Jag satt bara en liten stund när jag kommit hem. Försöker få lite brunt till ärmlösa klänningen på bröllopet på lördag. Apropå övermorgon, vill ni ha skjuts till Bjärby?

2008-06-03 @ 18:27:06
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0