Lågtryck över Mörtlösa

Låg kvar länge och drog mig....hade liksom ingen lust att gå upp idag.
Men det måste man ju!!
Ställde mig i duschen och sen fixade jag frukost.

Väckte Kicka för att höra hur det var med magen...om det blev en resa till sjukan.
Men hon tyckte nog det var lite bättre.
Åkte till mamma en sväng med en blombukett som innehöll det mesta man kan tänka sig i hopplock hihihi
FAst ibland är det rätt mysigt med såna buketter.
Sen åkte vi till en liten närodlare där hon köpte lite sommarplantor...och ägg i dom mest konstiga former.
Jag undrar hur den höna såg ut i römpan som värpt dom

När vi var på väg hem till henne så tjongade det till....Kickas BH gick sönder. Panik iväg till IKANO för att leta efter en ny.
Har svårt att hitta rätt storlek och det tog en timmes provande innan vi fick tag på en som var ok*pust*
Då kände jag mig svimfärdig...hon också för den delen.

Sonen ringde och var hungrig. Hämtade upp honom på vägen hem och kom i sista minuten på att karln behövde nässpray. Det blev till en lätt jogg för att hinna innan dom drog ner grindarna till apoteket.

Hem och tända grillen....just nu är jag kräksfärdig på grillat kan jag säga. Blir nog bara en bakpotatis med smör och sallad idag.
Det regnar! Det behövs verkligen....gräset är sönderbränt här.

Hade tänkt göra en rabarberpaj men glömde köpa vaniljsås och orkar inte åka igen...så det får bli en annan dag. Slapp jag ju ha dåligt samvete för det ikväll hahaha Alltid nåt.

Känner mig hängig och gnällig....låg helt enkelt. Ibland blir det väl en sån urladdning efter en lång uppladdning kan jag tro.
Men nu är det långt till nästa kalas...flera veckor. För midsommar blir aslugn här!!!
Är så nöjd bara jag får en massa jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du haft en bra helg :D

2008-06-15 @ 17:56:01
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Linda

långt kvar tills nästa kalas? ni har ju fortfarande inte kommit hit på fika...så det beror väl på hur man ser det då.

2008-06-15 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0