Nu är jag ilsken!!!

Förbaskade kärring.....nu är det nästan så jag förstår varför man blir rasist.
Kickas "chef"....är inte mycket värd nu kan jag säga.
När jag skulle hämta henne efter avslutad arbetsdag så säger människan att Kicka stulit 1800:-??!!
Börjar skrika och gapa och bete sig och Kicka blir alldeles blek och ledsen....
Vi har svårt att förstå vad hon säger för hon pratar mest sitt eget språk i ilskan.
Till slut kommer hennes son till undsättning....och reder ut situationen. Det visar sig att kärringen helt enkelt räknat fel!!!
Får Kicka nån ursäkt??!!!! Näe hon  får sparken!!!!!!!!!!!
Hon får höra att hon borde kunnat sälja mera och därför inte är välkommen tillbaka!!
Hur fan kan man bara säga så till en tonåring??!!
Det beror väl på om det finns några människor i närheten som är tänkbara kunder eller?
Idag var det dåligt med folk på stan....
Flera runt omkring hörde när hon skrek och bar sig åt....flera sålde jordgubbar och en av dom hade sålt 6 lådor...en nästan 9 ocH Kicka hade sålt 12.
Alltså mest av dom som stod där på torget....

Tantens son var vansinnig....på sin mamma. Han skrek på henne att nu fan får hon skärpa till sig. Dom får aldrig nån hjälp när hon beter sig på det där sättet. Han bad henne gå undan medans han försökte trösta Kicka...men hon bara gick på...till slut gick vi bara där ifrån.

Till Bosses glassbar och köpte Kicka en stor glass....

Nån som vet om man behöver registrera egen firma för att sälja egenplockade jordgubbar på torget?!
Kicka tycker det skulle kännas rätt gott att ställa sig brevid kärringen och sälja sina egena gubbar!

Kommentarer
Postat av: I-L

För fannnn, var är våran värld på väg? Stackars Kicka, jag lider med henne...Ge henne en kram från mig...Hoppas att hon kan få sälja skiten ur kärringen med egna gubbar,hahaha det kan tjurkäringen ha...

2008-06-17 @ 22:55:38
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0