Önskelista

För första gången har jag en önskelista:)

Heatlotion
Dag/nattkräm (antirynk!!!!!!!!)
Läppglans och annat kladd
Vita 3/4 leggings ( Mina är borta sen Kicka lånat dom)
Vita linnen och toppar ( har inget VITT kvar sen Peter tvättat)
Klocka och bling-bling
Presentkort på Kapp-Ahl (min hovleverantör)
PENGAR ( så jag kan klippa mig, komma iväg till Swedish open i Stockholm...kostar massor med resa, kost, logi, tävlingsavgift mm *suck*)
Massage

En kamera (så jag kan lägga in lite bilder här hihihi)
Utemöbler ( har ett plastbord som är typ 15 år och 5 omaka stolar hahaha)

Nä men nu är det dax att sluta drömma och återgå till vardagen...har Multum att göra idag:S

BJÄRBY ikväll:O   JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!
Jag SKA dit...jag SKA dansa(även om det blir halva danser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0