Önskelistan uppfylld!

Tänk ...redan vid halv sju på morronen fick jag hela min önskelista uppfylld!

Kommer ut till bilen lite stressad...Kicka först och säger...va fan är det på bilen?!
Jo en liten kottängel....sen ser vi fler på bilen....i buskar....änglar på pinnar nedstuckna i marken
Så ser Kicka...PAKET på ett bord. Två stora paket.
Till Gittan står det. Och Gittans önskelista.

Idet första finns ett helt lass med glittrande kottar som är ihoplimmade! Under finns en fint dekorerad kaka.(pengakaka)

I det andra finns många små påsar och paket.....det är armband av typ plastärlor....presentkort på kappahl värd 3 kottar....en påse med hudbehandling=citron och sockerbitar....vita leggings i babystorlek....ett vitt linne modell tantunderkläder....trädgårdsmöbler i miniatyr av glasspinnar....ja nu har jag säkert missat nåt men jag är helt överväldigad!!!!

När vi åker neråt så ser vi lappar och krusiduller som upplyser att här bor en ängel som fyller 25 idag!!!!!!!!!!!

Och en ny brevlåda hade jag fått också!!!! Klädd i silverpappar:)

Jag VET vilka som ligger bakom.....inte så svårt att räkna ut.....och jag förstår nu varför vissa varit så upptagna ett par dar så dom inte ens hunnit svara på mail eller msn!!!!!!

Tack snälla ni!!!!!!!!!!!! G+P
Tänk att få börja dagen med att skratta så tårarna rinner och man får ont i magen.

Höll nästan på att missa bussen till Liseberg:S Men vi hann.....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis på 25 års dagen!

Hoppas du får en bra dag!

2008-06-07 @ 17:55:37
Postat av: Jeanette

Grattis på 25 års dagen!

Hoppas du får en bra dag!

2008-06-07 @ 18:04:50
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja må hon leva Ja må hon leva....osv osv...



Hoppas du fått en fin dag..

Massor av kramar till dig, du ÄR en ängel!

2008-06-07 @ 23:37:57
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: I-L

Grattis gumman!

2008-06-08 @ 00:02:11
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0