Överraskning?!

Igår skrev jag ju att det är lååångt till nästa kalas....försökte mörka lite
Hade ju bestämt med ett gäng att åka till Ing_gust som fyllde 50 år idag....vet inte om nån hade skvallrat för henne för hon verkade inte så överraskad hahaha

Vi överlämnade en trädgårdsordidé...tyckte jag lät jättespännande. En orkidé som är en perenn som klarar vårt klimat?! Ska bli spännande att höra om den överlever.

Linedancare har ju en förmåga att ta över vart dom än kommer....tror nog det höll på att hända här också
Födelsedagsbarnet ville att vi skulle dansa lite...och ni vet hur det är...har man väl börjat så finns det ingen hejd.
Kupad terräng, vått gräs och gott om äppelträd hahahah barfota och kortärmat och 12+ i luften.
Då frös jag inte ...men nu känner jag mig som en rugguggla.

Det bidde ingen fisk till middag idag. Kicka kom hem utan...bara en massa knott fanns det sa hon hihi

Nu ska jag krypa ner och drömma lite


Kommentarer
Postat av: Max

50 bast, grymt kul!



/Fotograf-Max

2008-06-16 @ 23:39:04
URL: http://lightroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0